Nákupní košík
Košík je prázdný
 
Nejprodávanější
 
Doporučené
 

Obchodní podmínky

Zboží expedujeme zpravidla v průběhu 3 pracovních dnů. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že cena zboží bude vždy odpovídat ceně, která je uvedena v internetovém katalogu platném v době objednání zboží. Prodávající zasílá zboží Českou poštou na dobírku nebo jako doporučenou (při platbě předem na účet). Kupující při dobírce zaplatí cenu zboží při převzetí zásilky spolu s expedičním poplatkem. Cena poštovného a balného při dobírce je 120,- Kč, při platbě předem na účet 90,-Kč. Při platbě předem na účet je kniha (pokud není dojednáno jinak) rezervována po dobu 12 dnů. Při nákupu zboží nad 1.500,- Kč je poštovné a balné  zdarma. Tyto ceny a zvýhodnění platí pouze při dopravě po ČR. Mimo ČR je poštovné určováno podle aktuálního sazebníku České pošty. Do zahraničí (včetně Slovenska) na dobírku nezasíláme. Objednávky vyřizujeme pouze při platbě předem na účet. Na Slovensko vychází cena z tarifů České pošty, minimální poštovné je 250,-Kč,. V případě,že bude cena vyšší (vzhledem k váze zásilky) bude o výši poštovného zákazník v zahraničí informován před odesláním zásilky. Při platbě v euro přes banku je navíc připočítáván bankovní poplatek 100,-Kč. O způsobu odeslání a platbě (resp.platebních podmínkách) informujeme zákazníky prostřednictvím emailů po připravení zásilky k odeslání..  Pokud se kupující s prodávajícím nedohodne jinak je při požadavku osobního odběru kniha na prodejně rezervována po dobu 10-ti dnů ode dne objednávky. V případě vyzvednutí objednávky na prodejně bude zákazník o připravenosti knih informován mailem (některé knihy jsou v interním skladu a je nutné je k vyzvednutí připravit). Každá objednávka je považována za závaznou a vztahují se na ni ustanovení o uzavření kupní smlouvy podle Obchodního zákoníku. Pokud je adresa příjemce neúplná nebo nepřesná a nebo jsou v objednávce nějaké nesrovnalosti, vyžádá si prodejce e-mailem doplňující či upřesňující informace. Nedojde-li k upřesnění, má prodejce právo na objednávku nereflektovat.  Z provozních důvodů je prodávající oprávněn jednostranně a bez jakýchkoli sankcí od uzavřené objednávky odstoupit. Dodané zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Daňový doklad Vám bude zaslán současně s objednaným zbožím.Kupující má právo na odstoupení od kupní smlouvy  do 14-ti dnů od převzetí zásilky, čímž mu vzniká nárok na vrácení částky za odebrané knihy. Vrácené zboží doručí kupující osobně nebo poštou na vlastní náklady. Prodejce nevrací částku uhrazenou za balné a poštovné. Neposílejte zboží na dobírku, takto zaslané zboží nebude převzato. Budete-li chtít Vaši objednávku stornovat ještě před jejím odesláním, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem (viz. stránka Kontakty). Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, v případě, že zboží již nebude skladem, nebo v případě, že objednávka bude vykazovat závažné nedostatky, které budou znemožňovat uskutečnění obchodu. V případě, že tato situace nastane, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Uskutečněním objednávky nebo nákupu dáváte najevo, že s výše uvedenými obchodními podmínkami souhlasíte.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tato povinnost se nevztahuje na převádění platby z účtu na účet. Účtování je prováděno v běžném režimu. Platby předem na účet jsou převáděny z účtu zákazníka na účet prodejce. Platby dobírkou jsou převáděny z účtu dopravce na účet prodávajícího. Hotovostní platba je pouze při osobním vyzvednutím na prodejně. Nelze platit kartou.

Reklamace vyřizuje prodávající v souladu s občanským zákoníkem a  zákonem č.634/92 Sb.,o ochraně spotřebitele. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, tedy ve stavu obvyklém stáří zboží či ve stavu shodném s uváděním v popisu zboží. Poškození zásilky či jiné nesrovnalosti vzniklé při přepravě a doručení, má kupující právo uplatnit bezprostředně při převzetí u přepravce a tuto skutečnost oznámní neprodleně prodávajícímu. Při uplatňování reklamace u prodávajícího může kupující po předchozí domluvě vyřídit záležitost osobně v provozovně nebo zašle zboží doporučenou zásilkou (ne na dobírku) s kopií dokladu o zakoupení, specifikací vady a požadovaným způsobem vyřízení reklamace.

V případě,že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inpektorát- oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email:adr@coi.cz, web:ard.coi.cz. Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporu online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.